Ponadto Bank Pekao już po raz piaty był partnerem Nagrody Dziekana Studium Magisterskiego SGH jednocześnie angażując wielu ekspertów z Banku w ocenę najlepszych prac magisterskich studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
- Nowy spot rekrutacyjno-wizerunkowy, którego celem jest pokazanie pracy w Pekao jako atrakcyjnej oraz dalekiej od stereotypu sztywnej bankowości i pracy w korporacji. Do udziału w filmie zaprosiliśmy pracowników naszej firmy. Ludzi, którzy na co dzień tworzą naszą markę i zarażają innych swoją energią. W warstwie wizualnej film nawiązuje do idei art brandingu, przy pomocy której aktualnie komunikujemy się z naszymi klientami. Zachowując główny przekaz z jakim Bank wychodzi do kandydatów „Ty też możesz coś zmienić”.
- Udział w wydarzeniach wizerunkowo-rekrutacyjnych, budujących wizerunek Banku jako pracodawcy wśród potencjalnych kandydatów. Podczas wydarzeń skierowanych dla profesjonalistów, takich jak .in Targi pracy IT, Jobicon, Warszawskie Dni Informatyki, Data Science Summit gdzie odwiedzający mieli okazję porozmawiać z przedstawicielami Banku o nowych ofertach pracy oraz o tym, jak na co dzień wygląda praca na poszczególnych stanowiskach.
- Kampania wizerunkowa promująca oferty praktyk i staży – naszym celem jest pokazanie, że nasze Programy Płatnych Praktyk i Staży są świetną opcją dla młodego pokolenia, które stawia pierwsze kroki zawodowe. Zależy nam, by przyciągać ambitnych, zaangażowanych i myślących nieszablonowo studentów i absolwentów oraz przekonać ich, że w Banku Pekao S.A. mogą się rozwijać i realizować swoje cele zawodowe. Kampania oparta na różnorodnych kanałach – digital w mediach społecznościowych, na uczelniach, targach pracy i na portalach studenckich.
- Komunikaty rekrutacyjne pod hasłem „Ty zmieniasz bankowanie na lepsze, my zmieniamy Twoją karierę na lepsze” podkreślające możliwość wykorzystania swojego potencjału w Banku Pekao S.A.