Koncentrujemy się na wzroście biznesu w najbardziej rentownych segmentach rynku, grupach produktowych i obszarach niewykorzystanego potencjału, które przyniosą poprawę dochodowości, tj. consumer finance, mikrofirmy, MŚP oraz przedsiębiorstwa MID.
W ciągu najbliższego roku chcemy pozyskiwać rocznie ponad 400 tys. klientów indywidualnych i zwiększyć udziały w rynku pożyczek gotówkowych. Chcemy również odmłodzić strukturę demograficzną klientów indywidualnych. Naszym celem jest pozyskanie w latach 2021-2024 łącznie ponad 600 tys. klientów poniżej 26 roku życia.
Chcemy umacniać pozycję rynkową i zwiększać udział w rynku w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw oraz w segmencie mikrofirm.
Planujemy nadal wzmacniać synergie biznesowe i współpracę z PZU, czego efektem ma być wzrost sprzedaży produktów ubezpieczeniowych i składki przypisanej brutto.
Zgodnie ze Strategią, będziemy wzmacniać obecność na rynku e-commerce poprzez udostępnianie pożyczek gotówkowych dla klientów realizujących zakupy online, a także rozwiązań dla e-sklepów i platform e-commerce umożliwiające sprzedaż na raty.