ZASADY DOTYCZĄCE COOKIES

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Więcej szczegółów w zakładce Polityka Prywatności

Raport
Zintegrowany 2022

Ład korporacyjny

Działania employer branding

W 2022 roku Bank kontynuował działania wizerunkowe realizowane w ramach przyjętej strategii marki pracodawcy, promując możliwość rozwoju kariery w miejscu, w którym można dokonać realnych zmian. Wśród najważniejszych inicjatyw w 2022 roku należy uwzględnić:

  • Udział w wydarzeniach wizerunkowo-rekrutacyjnych, budujących wizerunek Banku jako pracodawcy wśród potencjalnych kandydatów. Podczas wydarzeń, takich jak m.in. Targi pracy IT, Jobicon, Warszawskie Dni Informatyki, Absolvent Talent Days, Data Science Summit, Click (2022) online oraz spotkań na kluczowych uczelniach, odwiedzający mieli okazję porozmawiać z przedstawicielami Banku o nowych ofertach pracy oraz o tym, jak na co dzień wygląda praca na poszczególnych stanowiskach.
  • Kampanię mającą na celu pokazanie zmian kulturowych i nowej wizji Banku.
  • Zmianę w komunikacji rekrutacyjnej, w tym nową wizualizację ogłoszeń, w których podkreśla się, że Bank Pekao daje możliwość wykorzystania swojego potencjału tak, aby każdy czuł się liderem zmian w swoim obszarze. Oferty pracy są kierowane do osób z różnym stażem zawodowym – od poziomu eksperta, poprzez specjalistę aż do osoby u progu kariery zawodowej.

Bardzo ważną grupę odbiorców działań employer branding stanowią pracownicy zatrudnieni w Banku, niezależnie od zajmowanego stanowiska czy obszaru funkcjonalnego. Osoby te nie tylko bezpośrednio korzystają z oferty Banku jako pracodawcy, ale też współtworzą samą organizację i jej kulturę oraz budują wizerunek pracodawcy w swoim otoczeniu.

Współpraca z uczelniami

Nastawienie na współpracę, wymianę informacji i doświadczeń pomiędzy organizacją a światem akademickim jest ważnym obszarem aktywności Banku, który współpracuje z czołowymi uczelniami wyższymi w kraju. Przedstawiciele Banku byli obecni na wydarzeniach takich, jak: Dni Kariery Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej (dalej: „SGH”) w Warszawie, Tydzień z Doradcami Kariery SGH, Targi Pracy Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, Targi Pracy IT na Wojskowej Akademii Technicznej, Inżynierskie Targi Pracy czy Absolvent Talent Days. Studenci i absolwenci mieli możliwość zapoznania się z ofertą praktyk i staży skonsultowania swojego CV oraz dowiedzenia się więcej o procesie rekrutacji i wymaganiach, które są stawiane poszukiwanym pracownikom. Dla osób zainteresowanych rozwojem w konkretnym obszarze, zostały zorganizowane indywidualne konsultacje z ekspertami z Banku.

Ponadto Bank Pekao już po raz czwarty był partnerem Nagrody Dziekana Studium Magisterskiego SGH, w ramach której wyróżnieni zostają autorzy najlepszych prac dyplomowych. W ocenę prac zaangażowanych zostało wielu ekspertów z szeroką wiedzą i doświadczeniem w poszczególnych obszarach Banku.

Wyniki wyszukiwania