Ww. rozwiązania zostały poprzedzone analizą zmieniających się zagrożeń, analizą ryzyka oraz analizą rynku. Projekty te realizowały zadania wynikające z ww. Strategii i były cyklicznie monitorowane dla określenia stopnia realizacji założonych celów. Wdrożenie zaawansowanych narzędzi testowych zostało wdrożone w połowie 2022 r., a pozostałe – w różnych kwartałach 2023 r. Wszystkie rozwiązania zostały zaimplementowane przed końcem 2024 r., a więc zakładanym czasem zakończenia Strategii.
W 2024 r. nie zidentyfikowaliśmy postępowań karnych, których przedmiotem byłyby przestępstwa własnych zasobów pracowniczych dotyczące incydentów związanych z korupcją lub przekupstwem, natomiast odnotowaliśmy jeden przypadek nieskutecznej próby skorumpowania pracownika Banku.
Nie prowadziliśmy dotychczas statystyk związanych ze zwolnieniami, czy też z karaniem pracowników za przekupstwo z powodu braku zidentyfikowania takich przypadków.
Nie odnotowaliśmy także incydentów dotyczących umów z partnerami biznesowymi, które rozwiązano lub których nie przedłużono z powodu naruszeń związanych z korupcją lub przekupstwem. Wysokości grzywien za naruszenie przepisów antykorupcyjnych i antykorupcyjnych w roku 2024 wyniosła 0 PLN.