Liczba aktywnych klientów mobilnych do liczby ROR wyniosła 57% na koniec 2022 roku (+2,9 p.p. w stosunku do grudnia 2021 roku, co zbliża nas do realizacji aspiracji strategicznej w wysokości minimum 60% w 2024 roku. Ponadto zwiększyliśmy sprzedaż pożyczek gotówkowych w kanałach zdalnych (mierzoną udziałem ilości sztuk), która w 2022 roku wyniosła 78% w stosunku do 61% w ubiegłym roku. Wzrost aktywności klientów w kanałach cyfrowych miał odzwierciedlenie również w wynikach pomiaru satysfakcji. PeoPay jest jedną z najlepiej ocenianych aplikacji finansowych dostępnych w sklepach Google Play i AppStore. Rozpoczęliśmy wdrażanie nowego systemu CRM, który jest pierwszym w polskiej bankowości tak kompleksowym wdrożeniem CRM w chmurze publicznej. Przy wsparciu platformy do przetwarzania danych w czasie rzeczywistym, zaawansowanej analityki i rozwiązań chmurowych, Omnibank CRM dostarczy klientom najbardziej adekwatne oferty i komunikaty.
- dokonywanie opłat za parkingi w strefach płatnego parkowania,
- zakup biletu komunikacji miejskiej,
- widżet skrótów – spersonalizowany wygląd serwisu,
- opcje sugerowanych płatności, realizacje przelewów z przyszłą datą, możliwość ponowienia przelewu bezpośrednio z historii operacji, prezentacji statusu zagrożonych płatności,
- powiadomienia o wpływach – możliwość włączenia powiadomień PUSH w PeoPay lub SMS,
- nowy widżet na pulpicie PeoPay, który pokazuje produkty inwestycyjne,
- dostęp do aplikacji PeoPay klientom Biura Maklerskiego, którzy posiadają usługę Pekao24Makler, a nie mają rachunku w Banku,
- zaktualizowany i dostosowany do nowych wymogów wniosek o świadczenie 300+,
- wnioski o świadczenie 300+ i Rodzinny Kapitał Opiekuńczy dla obywateli Ukrainy,
- wniosek o rządowe wakacje kredytowe – zawieszenie spłaty rat kredytu.