Szanujemy Twoją prywatność

Szanowny Użytkowniku 

W Serwisie www.pekao.com.pl  korzystamy z plików cookies, które mogą zawierać dane osobowe. Dzięki informacjom zawartym w plikach cookies wiemy, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z naszego Serwisu. Pozwala to nam m.in.  zapewnić bezpieczeństwo oraz poprawne działanie Serwisu, obsługiwać żądania Użytkowników, dostosowywać działanie Serwisu do preferencji Użytkowników, mierzyć skuteczność reklam, czy dostarczać reklamy dostosowane do zainteresowań Użytkowników.

Klikając w przycisk Ustawienia cookies każdy Użytkownik naszej witryny może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych odrębnie dla każdego z celów przewarzania. Po kliknięciu w poszczególne pola, uzyskasz szczegółowe informacje na temat danego rodzaju przetwarzania, celu przetwarzania oraz stosowanych technologii.

Szanujemy również prawo każdego Użytkownika do decydowania, czy w jego urządzeniach końcowych mogą być instalowane i następnie przechowywane pliki cookies w ogólności, niezależnie od tego czy znajdują się w nich dane osobowe czy nie. Wyrażenie zgody na przechowywanie takich informacji lub uzyskiwanie do nich dostępu w urządzeniu Użytkownika dokonuje się za pomocą ustawień przeglądarki. Chcemy wyraźnie podkreślić, że przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nigdy nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu Użytkownika i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.

Więcej informacji na temat samych plików podstaw prawnych przetwarzania oraz sposobu w jaki z nich korzystamy, sposobów zmian ustawień przeglądarki, a także informacje o naszych Partnerach znajdziesz w Zasadach Cookies.

Integrated Report 2024

Management of Impacts, Risks, and Opportunities

As part of our double materiality assessment, we asked ourselves which aspects of our operations impact our customers, both positively and negatively. This analysis led us to identify six key areas that shape our customers’ experience: non-discrimination, access to information, access to products, personal and financial security, consumer privacy (including data protection), and marketing communication with responsible marketing practices. Understanding these areas enables us to refine our approach, enhancing service quality and fostering long-term trust.

At our Bank, the foundation of our daily operations, as well as our core values and standards, is the Pekao Group Code of Conduct (hereinafter: the “Code of Conduct”). It ensures transparency and alignment with best practices, serving as a guiding framework for all our activities – both internal and external – conducted in accordance with ethical and professional standards. The Code of Conduct plays a key role in shaping trust, service quality, and accountability in our relationships with customers and business partners.

Search results