Szanujemy Twoją prywatność

Szanowny Użytkowniku 

W Serwisie www.pekao.com.pl  korzystamy z plików cookies, które mogą zawierać dane osobowe. Dzięki informacjom zawartym w plikach cookies wiemy, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z naszego Serwisu. Pozwala to nam m.in.  zapewnić bezpieczeństwo oraz poprawne działanie Serwisu, obsługiwać żądania Użytkowników, dostosowywać działanie Serwisu do preferencji Użytkowników, mierzyć skuteczność reklam, czy dostarczać reklamy dostosowane do zainteresowań Użytkowników.

Klikając w przycisk Ustawienia cookies każdy Użytkownik naszej witryny może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych odrębnie dla każdego z celów przewarzania. Po kliknięciu w poszczególne pola, uzyskasz szczegółowe informacje na temat danego rodzaju przetwarzania, celu przetwarzania oraz stosowanych technologii.

Szanujemy również prawo każdego Użytkownika do decydowania, czy w jego urządzeniach końcowych mogą być instalowane i następnie przechowywane pliki cookies w ogólności, niezależnie od tego czy znajdują się w nich dane osobowe czy nie. Wyrażenie zgody na przechowywanie takich informacji lub uzyskiwanie do nich dostępu w urządzeniu Użytkownika dokonuje się za pomocą ustawień przeglądarki. Chcemy wyraźnie podkreślić, że przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nigdy nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu Użytkownika i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.

Więcej informacji na temat samych plików podstaw prawnych przetwarzania oraz sposobu w jaki z nich korzystamy, sposobów zmian ustawień przeglądarki, a także informacje o naszych Partnerach znajdziesz w Zasadach Cookies.

Integrated Report 2024

Consumers and End-Users [ESRS S4]

Customer relationships

Customer relationships are the foundation of our operations. Every day, we strive to ensure that our cooperation is built on trust, respect, and professionalism. We foster an environment where every customer, regardless of age or life circumstances, is treated fairly and with full understanding of their needs. We pay particular attention to children, young people, the elderly, and individuals with disabilities, ensuring they have access to services and products tailored to their expectations and requirements.

A responsible approach to offering products is our priority. We always act ethically and transparently, preventing misselling and ensuring that our products align with customers’ needs. Our offering is broad, fair, and designed with customer satisfaction and financial security in mind. To promote financial stability, we actively counter excessive debt by providing solutions that support sound budget management.

The security of our customers is paramount – both in terms of cybersecurity and financial safety. We continuously develop tools and procedures to provide full protection of customer data and funds. At the same time, we safeguard their privacy by adhering to the highest standards in personal data processing.

Our communication and marketing activities are based on honesty, reliability, and responsibility. We avoid messages that could mislead customers, prioritising transparency and clarity in presenting information about our products and services. We build customer relationships on the values that have long been the foundation of our success – trust, ethics, and a commitment to the well-being of every customer.

Search results