Raport Zintegrowany 2024

Zarządzanie wpływami, ryzykami i szansami

Polityki związane z konsumentami i użytkownikami końcowymi

Podczas badania podwójnej istotności zadaliśmy sobie pytanie, które obszary naszej działalności wpływają na naszych klientów, zarówno w sposób pozytywny, jak i negatywny. W wyniku czego zidentyfikowaliśmy sześć kluczowych obszarów, w których oddziałujemy na doświadczenia naszych klientów, są to: niedyskryminacja, dostęp do informacji, dostęp do produktów, bezpieczeństwo osobiste i finansowe, prywatność konsumentów (i ochrona danych osobowych) oraz komunikacja marketingowa i odpowiedzialne praktyki marketingowe. Zrozumienie tych obszarów pozwala nam skutecznie dopasowywać nasze działania, co przyczynia się do poprawy jakości usług oraz budowania długotrwałego zaufania.

W naszym Banku fundamentem codziennego funkcjonowania oraz podstawą naszych wartości i standardów jest Kodeks Postępowania Grupy Pekao (dalej „Kodeks Postępowania”), który zapewnia przejrzystość i zgodność z najlepszymi praktykami. Na nim opierają się wszystkie nasze działania – zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne – realizowane zgodnie z normami etycznymi i zawodowymi. Kodeks Postępowania Grupy Pekao stanowi dla nas wytyczne, które kształtują zaufanie, jakość usług oraz odpowiedzialność w relacjach z klientami i partnerami.

Wyniki wyszukiwania