Jako pracodawca pozytywnie wpływamy na bezpieczeństwo zatrudnienia, co potwierdza niski poziom rotacji pracowników, (6,9%), a także średni staż dla osób zatrudnionych na umowę o pracę (17 lat). Jest to dowodem wysokiego poziomu zadowolenia pracowników, którzy decydują się na długoterminową współpracę z Bankiem.
Bezpieczne warunki zatrudnienia pracowników

Warunki pracy w Banku są uregulowane procedurami, które określają prawa i obowiązki pracownika oraz pracodawcy, zapewniając realizację określonych działań i procesów zgodnie z zawartymi w nich opisami. Dotyczy to również wynagrodzenia, czasu pracy oraz gwarantowanych w świadczeń.

Głównym dokumentem, który reguluje zasady pracy w Banku jest Regulamin Pracy (dalej „Regulamin”), który stanowi wewnątrzzakładowe źródło prawa pracy. Ustala organizację i porządek w procesie pracy, a także reguluje prawa i obowiązki pracodawcy oraz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, bez względu na rodzaj wykonywanej pracy i zajmowanego stanowiska.
Dokonujemy regularnych aktualizacji zapisów Regulaminu, w uzgodnieniu z organizacjami związkowymi i zgodnie z przepisami prawa powszechnie obwiązującego, dbając o to, aby eliminować ryzyko braku zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Każdy zatrudniony pracownik zobowiązany jest do poświadczenia zapoznania się z jego treścią.
Stosujemy okresy wypowiedzenia wynikające z Kodeksu pracy lub z zapisów wynikających z umów o pracę, które nie są mniej korzystne niż wynikające z prawa pracy. Konsultacje w zakresie wypowiadania umów o pracę są realizowane zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami. W 2024 r. przeważnie stosowano jedno- lub trzymiesięczne okresy wypowiedzenia.