Od lat inwestujemy w edukację i rozwój pracowników, oferując bardzo szerokie możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji, które wpływają na osiągnięcie indywidualnego sukcesu zawodowego pracowników oraz rozwój kluczowych kompetencji.
Stwarzamy możliwości kształcenia oraz zapewniamy dostęp do różnorodnych form szkolenia dla swoich pracowników. Programy edukacyjne obejmują szkolenia klasowe, szkolenia w miejscu pracy, szkolenia online, coaching, a także system Wirtualnych Klas umożliwiający przekazywanie wiedzy w formie zdalnych webinarów.
W 2024 roku do naszych głównych priorytetów szkoleniowych należało:
- rozszerzanie wiedzy specjalistycznej pracowników, w tym duży nacisk na rozwój kompetencji przyszłości zwłaszcza w zakresie AI,
- rozwój przywództwa – szkolenia dla kadry menedżerskiej,
- realizacja szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa,
- realizacja programów szkoleń obligatoryjnych, wynikających z wewnętrznych oraz zewnętrznych.
W 2024 roku zrealizowaliśmy ponad 239 tys. godzin szkoleń synchronicznych (klasowych i wirtualnych klas), w których uczestniczyło blisko 11 tys. pracowników, co świadczy o skutecznym wdrażaniu produktów i wymaganych regulacji oraz trosce o dobro klienta. Kursy i szkolenia w formule online zostały zrealizowane w liczbie ponad 395 tys. godzin.